Friday, October 1, 2010

MINGGU OPEN HOUSE

Alhamdulillah, minggu ini memang banyak jemputan open house Aidilfitri..

29.09.10   - 9.00 pg    Jamuan kat Bhgn Dasar- Tingkat 5
                  12 tghari  Jamuan kat Bhgn Khidmat Pengurusan
                        4.00 ptg    Jamuan Di Muzium Kesenian Islam, KL jemputan dari Century Software

30.09.10    12 tgh      Perhimpunan Bulanan MSN- Makan Hari Raya lagi

01.10.10     9.00 pg   Jamuan di Bhgn Pelapis
                       8.00 mlm Jamuan di Vista MSN

02.10.10    Lepas asar  Jamuan kat rumah kawan aku, Reynie kat Taman Kenari, Kajang
03.10.10    Tengahari   Jamuan kat rumah Kak Ina Salleh kat BB Bangi.


Syukur atas nikmat Allah. Semoga Allah limpahkan rezeki dan keberkatanNya kepada kita semua..



Beraya di MSN, bergambar dengan staf kewangan dan big bos Pengurusan.

Aya, Reynie, Aku, Mimie di rumah Aku
Kawan-kawan datang beraya di rumah aku,.

At Mimie's House, Aku dan anak-anakku.
Beraya di rumah Mimie Adnan. PJS1



Di depan Muzium Kesenian Islam, KL, Open House Century Software

Candid Camera
Pinggan kat belakang tu imported tau..



Suami-suami tengah ada hot discussion kat luar rumah Reynie.

Aku dan Mimie Adnan- Reynie's House

No comments:

Post a Comment